Waarom staan mijn orders in WooCommerce nog op “In behandeling”?

Orders worden zodra deze op “in behandeling” komen te staan naar Vendit doorgestuurd. Standaard synchroniseren we echter de orderstatus uit Vendit niet terug naar WooCommerce omdat WooCommerce, afhankelijk van hoe deze is ingesteld, bij wijzigingen in de orderstatus aanvullende e-mails naar jouw klanten kan versturen. Deze e-mails rondom bijvoorbeeld de verzending zijn doorgaans al vanuit…

Image Description

Orders worden zodra deze op “in behandeling” komen te staan naar Vendit doorgestuurd. Standaard synchroniseren we echter de orderstatus uit Vendit niet terug naar WooCommerce omdat WooCommerce, afhankelijk van hoe deze is ingesteld, bij wijzigingen in de orderstatus aanvullende e-mails naar jouw klanten kan versturen. Deze e-mails rondom bijvoorbeeld de verzending zijn doorgaans al vanuit Vendit verstuurd. Het is echter wel mogelijk om de orderstatus vanuit Vendit naar WooCommerce te synchroniseren en deze zodoende op bijvoorbeeld “afgerond” te laten zetten.

Hier lees je meer over het activeren van onze orderstatussynchronisatie.

Was dit artikel nuttig?

Ja Nee