Je webshop altijd up-to-date met onze Vendit WooCommerce koppeling

Naast een ruime basis kan de Vendit WooCommerce koppeling extra velden synchroniseren en integreren we met 9 aanvullende plugins.

Wel zo fijn als je geholpen wordt door iemand die jouw kassasysteem al kent en de juiste mensen binnen Vendit weet te vinden.

Zodra je kassasysteem is ingeregeld kan jouw webshop al binnen 1 tot 3 weken gekoppeld staan.

Tijd over houden door slim te automiseren

Omdat elk bedrijf uniek is hebben we onze koppeling opgedeeld in een basis koppeling en plus pakket. Zo betaal je alleen voor wat je nodig hebt. Voor het opstarttraject rekenen we daarnaast een eenmalige vergoeding.

Naast onze koppeling heb je de E-commerce module van Vendit nodig. Dit is een aanvulling op het kassasysteem welke door Vendit geleverd wordt.

Meer weten over onze prijzen? Hier lees je meer!

Automatiseren we met onze basis koppeling

*Boven de 5.000 orders per jaar geldt een toeslag van 3 cent per order. Boven de 25.000 orders per jaar wordt deze toeslag verlaagd naar 1,5 cent per order.

Deze klanten automatiseren al met onze Vendit WooCommerce koppeling

Optimaliseren met ons plus pakket (€15,- p.m.)

  • Type naar de producteigenschappen.
  • Soort naar de producteigenschappen.
  • Merk naar de producteigenschappen.
  • Occasion status naar de producteigenschappen.
  • Barcode naar de producteigenschappen.
  • Leveranciersnummer naar de producteigenschappen.
  • Adviesprijs naar een metaveld.
  • Voorraad filiaal locaties naar een metaveld.
  • Leveranciersvoorraden en -status naar een metaveld.
  • Extra variant afbeeldingen naar een metaveld.
  • Productvideo URL’s naar een metaveld.
  • Barcode naar een metaveld.
  • Inkoopprijs (excl. BTW) naar een metaveld.
  • Leveranciersnummer naar een metaveld.

Plugins zitten niet inbegrepen bij de Vendit WooCommerce integratie en dienen zelf aangeschaft en geïnstalleerd te worden.

Welke data koppelen we helaas nog niet

Veelgestelde vragen

Prijzen & abonnement

We snappen dat dit verwarrend kan zijn. Alhoewel beide producten met elkaar samenwerken om tot een eindresultaat te komen staan ze technisch los van elkaar en steken twee afzonderlijke organisaties tijd en middelen in de ontwikkeling, het onderhoud en de bijkomende support er van. Zo is Web Whales een losstaand bedrijf en ontvangen wij vanuit Vendit geen vergoeding voor de ontwikkeling en het beheer van onze koppelingen. Vendit levert daarnaast met hun e-commerce module een aanvulling op hun pakket waardoor de benodigde hoeveelheid onderhoud en support ook aan hun kant toeneemt.
Meer functionaliteiten betekent meer onderhoudskosten en daarmee een hogere prijs voor onze klanten. Omdat we de basis functionaliteiten toegankelijk willen houden hebben we functionaliteiten die standaard ondersteund worden in zowel Vendit als in WooCommerce ondergebracht in de basis koppeling. Functionaliteiten die in een van de twee systemen niet standaard zijn hebben we ondergebracht in het Plus pakket. Zo kunnen we deze ondanks het kleine aantal klanten dat er gebruik van maakt blijven aanbieden en voorkomen we dat er per klant voor maatwerk betaald hoeft te worden.
Ja, deze plugins dienen zelf aangeschaft en geïnstalleerd te worden. We hebben daarnaast geen prijsafspraken met deze leveranciers. Vaak koppelen we met betaalde plugins die door WooCommerce zelf aangeboden worden. Alhoewel de kosten hierdoor stijgen komt dit veelal ten goede aan de stabiliteit van je webshop.
Zodra we de eerste synchronisatie naar jouw webshop hebben uitgevoerd en nieuwe updates automatisch worden verwerkt. Dit geldt ook voor webshops die nog in aanbouw zijn en waarbij de orderintegratie nog niet actief is.
Alle abonnementen zijn maandelijks opzegbaar ongeacht wanneer deze ingegaan zijn.
De factuur voor de koppeling ontvang je van Web Whales, het bedrijf achter de Vendit Connect software. De kosten voor de Vendit E-commerce module worden door Vendit gefactureerd.
Indien je nieuwe webshop gebruik blijft maakt van WooCommerce dan zijn de kosten voor het overzetten eenmalig €495,-. Deze kosten gelden niet bij de verhuizing naar een nieuwe URL waarbij dezelfde WooCommerce installatie en database gebruikt blijven.

Indien je nieuwe webshop gebruik gaat maken van Shopify dan dient er een nieuwe koppeling opgezet te worden en gelden de daarvoor vermelden tarieven.
Het opzetten van een tweede koppeling kost eenmalig €495,-. Hierna betaal je voor de tweede koppeling €79,- per maand. Deze maandelijkse kosten gelden dus per koppeling.
Bij de basis koppeling zit het synchroniseren van 5.000 orders per jaar inbegrepen. Hierna geldt een toeslag van 3 cent per order. Boven de 25.000 orders per jaar wordt deze toeslag verlaagd naar 1,5 cent per order. Deze kosten worden jaarlijks achteraf gefactureerd. Hierdoor hoeven we de belasting van piek verbruikers niet te verwerken in onze abonnementsprijzen.

Koppeling & opstarttraject

Op onze informatiepagina rondom het opstarttraject vertellen we je hier meer over!
In ons helpcenter hebben we hier een uitgebreid artikel over geschreven.
Ja echter ondersteund Vendit zelf geen meertaligheid. We adviseren dan ook om de productinformatie in Vendit in het Engels in te voeren en binnen WooCommerce gebruik te maken van de Gtranslate plugin. Zodoende kunnen er binnen de webshop automatisch vertalingen aangemaakt worden.
Onze koppeling werkt op basis van de WooCommerce API. De meta title & description van de categorieën zijn helaas alleen via de WordPress API te bereiken. De kosten voor het ondersteunen van deze aanvullende API in onze koppeling kunnen op dit moment nog niet uit.
Dit is afhankelijk van de vraag naar deze functie(s), de waarde er van voor klanten en de bereidheid van klanten om een duit in het zakje te doen rondom de ontwikkelkosten. Doorgaans kan je er vanuit gaan dat we generieke functionaliteiten die voor een grote groep klanten van waarde zijn eerder zullen ontwikkelen dan specifieke wensen gericht op de individuele bedrijfsvoering.
We hebben de mogelijkheid om een functieverzoek in te dienen en om maatwerk aan koppelingen toe te voegen. Dit laatste proberen we echter zoveel mogelijk te voorkomen en dient slechts als laatste optie.

Klantenservice & ondersteuning

Vragen over de mogelijkheden, inrichting of werking van Vendit kunnen direct aan de klantenservice van Vendit gesteld worden.
Vragen over hoe informatie op de webshop gepresenteerd wordt kunnen aan je webbouwer gesteld worden.

Voor alle overige vragen kan je terecht in ons helpcenter of bij onze klantenservice.
Iedereen die betrokken is bij jouw webshop. Het maakt voor ons niet uit of dit een van jouw medewerkers is, je webbouwer of contactpersoon bij Vendit.
We streven er naar om je binnen 1 werkdag van een reactie te voorzien. Sommige vraagstukken of verzoeken tot nieuwe functies kunnen echter meer uitzoek werk vereisen.